Kokybė, o ne kiekybė - į tai orientuojama šiuolaikinė rinkodara. Skaitmeniniame amžiuje žmogus turi begalę pasirinkimų iš ko ir ką įsigyti, todėl paieškos sistemos rezultatai dažniausiai nulemia tolimesnius žmogaus pasirinkimus. Jeigu norite sulaukti kokybiško lankytojų srauto, t.y. ne to lankytojo, kuris užsuka tik apsidairyti ir nesukuria jokios pridėtinės vertės, tačiau to, kuris įsigija Jūsų produktą, būtini keli sprendimai. Reikia ne tik tinkamai įvardinti ir pateikti savo siūlomas paslaugas ir prekes interneto svetainėje, bet ir sutvarkyti tinklalapio programinį kodą pagal paieškos sistemų teikiamas rekomendacijas bei kurti išorinių nuorodų tinklą.
Unikalus turinys, greitai veikianti svetainė, patogus naršymas - pagrindiniai svetainės optimizavimo paieškos sistemoms uždaviniai, kuriuos galime įgyvendinti. Tiek naujam tinklalapiui, tiek jau egzistuojančiam.
SEO (angl. - „search engine optimization“) – procesas, kuris atliekamas siekiant, kad svetainė pagal įmonės veiklos sritį atitinkančius raktažodžius užimtų aukščiausias pozicijas paieškos sistemų organiniuose rezultatuose.
Tyrimų duomenimis, lankytojų srautas iš organinės paieškos yra efektyviausias pardavimų kanalas elektroninėms parduotuvėms, o ~87% pasaulio paieškos sistemų rinkos aptarnauja paieškos sistema „Google“.
Optimizavimo procesas susideda iš vidinio ir išorinio tinklalapio optimizavimo.
Procesas susideda iš dviejų etapų. Pirmasis - svetainės programinio kodo pakeitimai. Pridedamos arba koreguojamos antraščių, pastraipų žymės, sukuriamos unikalios „meta“ žymės bei vidinis nuorodų tinklas. Esant būtinybei, ieškome sprendimų, kaip pagreitinti svetainės darbą ar padidinti naudotojo patyrimo rodiklį keičiant dizaino elementus.
Antrasis etapas - unikalaus turinio kūrimas. Svetainės turinys turėtų būti atnaujinamas nuolat, todėl teikiame teksto kūrimo paslaugas.
Sukurti tekstai yra orientuoti į SEO - detaliai aprašoma įmonės veikla įterpiant reikiamus raktažodžius, pagal kuriuos svetainė paieškos sistemose užima aukštesnes pozicijas.
Nuorodų tinklo išoriniuose šaltiniuose kūrimas, didinantis svetainės reputacijos rodiklį. Svetainė, gaunanti lankytojų srautą iš kitų autoritetą turinčių, t.y. ilgai gyvuojančių, didelio lankomumo svetainių užima vis aukštesnes pozicijas paieškos sistemose.